czwartek, 15 marca 2012

come back

Cześć! ;-) Kilka razy zastamawiałam się na powrót, by znów tu pisać, ale nie wychodziło.
No ale w końcu. W końcu się za to zabieram i chce pisać częściej :)

Znalazłam fajny cytat: Najpierw trzeba się ogarnąć , potem bawić w życie. Myśle, że sama bym tego lepiej nie ujęła. Tak więc mam w głowie plan, czas wziąć się za wszystko. Nie można myśleć, że czas załatwi wszystko. Dni uciekają, a sprawy stoją w miejscu. Trzeba zabrać się za te niezałatwione i za to co może się zdarzyć dalej ;-)

Dodam zdjęcia Dominiki ! W zeszłą sobotę, zrobiłyśmy sobie zdjęcia u niej w domu. I cieszę się, że jest z nich zadowolona. Kolejna porcja nowych już niedługo, bo jakaś sesja się szykuje na niedzielę.

Buziaki !




9 komentarzy:

  1. no to mnie dobiłaś, bo ja jak na razie muszę się ogarnąć, na blogu tego nie widać, ale moje nieogarnięcie przekracza ostatnio wszelkie granice

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna modelka!
    no w końcu czego się nie robi z miłości ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Cytat mi się podoba- sama wychodzę z podobnego założenia ;) Pozdrawiam i zapraszam- może masz ochotę się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne foteczki :) cytat bardzo oryginalny :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ZApraszam do mnie + obserwuje . Urocze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka śliczna modelka : o
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna jest ta dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia i bardzo ladnie Ci w tym makijazu.
    Obserwuje i zapraszam domnie.

    OdpowiedzUsuń